torsdag den 15. december 2011

4 days to go... og tillykke!!

Så er jeg tilbage med en lille opdatering :-)
Det har indtil videre været en meget hård uge, og det vil det også blive de næste par dage. I mandags havde vi en træning og intervalløb efter. Tirsdag havde vi en træning om morgenen, et møde ved middagstid og cirkeltræning til at slutte af med. Ikke nok med det, skulle jeg også handle ind da jeg kom hjem, så det var en meget lang dag!! I går havde vi "fat-test" meget tidligt om morgenen, derefter en bib-test og efterfølgende håndboldtræning. Da jeg kom hjem tog Fudge og jeg ind til Oxford Street, da jeg havde lovet at hjælpe lidt med hendes julegaver. Jeg hoppede på hovedet i seng efter det. Jeg var såååå træt!! I dag trænede vi igen i morges, og omkring klokken 1 havde vi besøg af journalister fra forskellige aviser og tv kanaler, der skulle interviewe os. Ikke nok med alle interviewene, så skulle vi også spille en lille opvisningskamp for dem, så de kunne se hvad håndbold gik ud på..
I morgen har vi træning og en svømmesession, MEN om aftenen skal vi holde julefrokost i vores træneres hus :-) det glæder jeg mig meget til, men allermest glæder jeg mig til at lørdag og søndags træning er overstået, så jeg kan komme hjem på juleferie på mandag!! Jeg lander i Billund klokken 18.45, hvis nogen skulle have lyst til at komme med flag og byde mig velkommen hjem, hehe :-) (og det var selvfølgelig en joke).


Lige nu ligger jeg i sengen med Ewa og hygger (og neeej, ikke på den måde, hvis I tænkte sådan) ;-) kalkunen er i ovnen til imorgen aften. Hverken Fudge eller jeg har tilberedt sådan et stort fjerkræ før, så vi krydser fingere for at den bliver spiselig.
Derudover vil jeg lige bruge en linje eller to på at ønske min far mange gange tillykke med fødselsdagen. Du er sgu ved at være en gammel mand :-D you know I love u <3 jeg vil også lige i anledningen ønske min mor god bedring. Du skal blive rask til jeg kommer hjem!!


VI SEEEES. kisskissbangbang JEA!


 Ewa og jeg i en meget.. hmm.. heldig situation :-) haha

En hyggelig lille stund på Elmers End Road..

Dette billed er mest til ære for trillo, men her er resultatet af min tatovering efter den er blevet rettet. Jeg er dog ikke færdig med min arm endnu (SURPRISE). Undskyld at billedet vender på hovedet :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar