søndag den 11. december 2011

Endnu en OL-kandidat

Aller først tror jeg, at jeg vil ligge nogle af billederne ind, som skulle have været sammen med det forrige indlæg :-)


 Et billed fra mændenes kamp mod Israel.

 Et billed af den Olympiske håndbold arena.

 Et billede af Nina i vores skønne 'athlete lounge' med alle de gratise drikkevare :-)

 Efter sejren mod Angola.

 Restaurant hygge med Line og Christinna, da de var i London <3

Denne weekend er blevet brugt på afslapning (vel og mærket efter løbetræningen igår morges) og julegaveindkøb. Jeg har nu fået køb ALLE julegaver til familie og veninder :-) men det skal dog siges at det er sidste gang jeg nogensinde køber julegaver i London. Der er aaaaalt for mange mennesker. Det er hyggeligt, men guuud hvor var det stressende. Det eneste jeg elsker, er alt den fine julepynt rundt omkring i byen.


I dag har jeg været i Croydon for at handle lidt ind, og for at tage i jacuzzi, sauna osv osv. med en af tøserne fra holdet. Da jeg kom hjem var det tid til at dekorere tøjklemmer. Vi skal male et protræt af os selv i håndboldtøj på klemmerne, til et fotoalbum, som vores trænere får i julegave af holdet. Jeg synes selv at mit protræt på klemmen blev ret flot... NOT! Udover disse spændende ting jeg har lavet i dag, har jeg også været i TV'et hjemme i Danmark. Jeg har ikke selv set det endnu, da min computer ikke gider at samarbejde, men jeg håber da folk synes det var et godt indslag. Og tusind tak for de søde beskeder og likes på facebook. Hvis I ikke allerede har set det eller har lyst til at se det igen, så kan det findes på TV2 NORD's hjemmeside :-)


En helt almindelig dag (dog december måned) på Oxford Street :-)

Mig tegnet på tøjklemmer :-)


Lige nu sidder jeg inde i stuen. Fudge og jeg har lige set UK's X-Factor finale - helt klart de rigtige der vandt!!! Jeg vil til at hoppe ind i sengen. Kan I have det godt til vi ses igen. 
KNUUUUS JEA.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar