fredag den 28. oktober 2011

Halloween

På mandag er det Halloween, men på lørdag holder Fudge og jeg en lille Halloween-fest for holdet og Josefine :-) I går tog vi i Tesco for at handle ind (altså bare normale hverdags ting), men så faldt Jose og jeg over nogle parykker, som vi helt sikkert skal have på, på lørdag!! Jeg tror at vi handler alle de andre ting ind til festen, imorgen. Jeg skal nok tage en masse billeder, så I kan se vores lejlighed blive forvandlet til en kirkegård.
Men inden alt det sjove, så byder dagen i dag på endnu en træning fra klokken 14.00-16.00. Og imorgen skal vi allerede op og styrketræne kl. 08.30, efterfulgt af en håndboldtræning. DET ER JO FOR TIDLIGT! Jeg har også hørt en lille fugl synge om, at det snart er tid til en ny fedtprocents måling. Uh vi glæder os alle sammen...... not!


Jeg har haft nogle rigtig dejlige dage, siden jeg bloggede sidst. Onsdag var vi I Canary Warf Shoppe Center for at lave noget fan-halløj med holdet. Det var nu meget sjovt. Der mødte mange mennesker op, og de var super interesserede i, at vide mere om håndbold osv! 
Derudover så er det skønt at Josefine bor her for en stund. Jeg håber virkelig at hun får den lejlighed der ligger tæt på os, så man har en mulighed for at mødes med hende, lige når man har lyst :-) 




 Canary Warf Station

 Josefine på Nando's (y)

Josefine og jeg med vores Halloween parykker :-) solbrillerne er bare til, for at dække vores morgenøjne. 


I dag er der kun præcis en uge til jeg kommer hjem!! Jeg glæder mig så skide meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar