tirsdag den 25. oktober 2011

Pakke til mig :-)

Vi har kun haft en træning i dag - fra 14.30-17.00, så formiddagen blev brugt i selskab med Ewa i Croydon. Lige inden jeg skulle til at ud af døren, kom postbuddet med en pakke til mig. Jeg ville ikke forhaste mig med at åbne den, så jeg gik op i lejligheden med den, så jeg kunne åbne den ordenligt, når jeg kom hjem igen.
I Croydon fik jeg købt et par småting, der altid er gode at have, og det samme gjorde Ewa :-)


Da jeg endelig var hjemme og havde tid til at kigge på/i pakken, kunne jeg se at det var fra min søde moster, fætter og kusine. De havde sendt mig en nød ration fra Danmark, med diverse slik poser, chokolade, læbepomade, deo osv osv. Ja alt hvad øjet kan begære. Det var seriøst lige noget jeg kunne bruge!!! Nu ser jeg endnu mere frem til at komme hjem og se min familie og venner..



Forresten var vi (holdet), igen at finde i dagens avis!


 Dagens indkøb i Croydon.

 Indholdet af pakken jeg fik af min moster, fætter og kusine :-) MUMS!!!

Avisen.

Imorgen står den igen på træning om formiddagen. Fra 16-18 skal jeg til Canary Warf til noget fan-halløj. Det skal nok blive spændende.. Derudover skal Josefine overnatte hos mig fra imorgen og til fredag, hihi weee! Og nu har jeg lige fundet ud af at Fudge har inviteret hele holdet på besøg lørdag aften (UDEN at fortælle mig noget om det). Anyway, jeg ville alligevel have sagt ja :-) men nu får vi altså 'huset' fuld af gæster på lørdag. 
Kan I have det dejligt.
Knus JEA..

Only 10 more sleeps <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar