søndag den 30. oktober 2011

Love my life.

I går holdte Fudge og jeg, som sagt Halloween party i vores lejlighed. Jeg lovede jer også en masse billeder, men det blev desværre ikke til så mange, da vi hørte musik på min telefon! Det var rigtig hyggeligt, og alle pigerne var uhyggelig klædt ud.
Dagen i dag har bestået af oprydning fra i går. Hold da op hvor så alt forfærdelig ud i morges..... Da det var gjort, tog jeg til Croydon med Mayes, for at tage i biografen. Vi så "The Help". En rigtig god film - den kan bestemt anbefales. Inden filmen begyndte, var der en reklame for noget the (typisk engelsk), og der spillede de en vildt god version af "Wherever you will go". Den har jeg lige lyst til at dele med jer :-) 


Jeg håber I har haft en rigtig god weekend. JEG KOMMER HJEM PÅ FREDAG. Jeg glæder mig så meget. Jeg har ikke været hjemme siden jeg flyttede. Det bliver godt at se alle sammen igen!! <3 


Jose bor stadig hos mig, hvilket er rigtig hyggeligt. Krydser fingere for at hun finder en lejlighed snart!! Ellers er hun tvunget til at tage til Brigthon. Og det er laaaangt væk herfra. ØV! 


Charlene Soraia - Wherever You Will Go

 Jose som punker og jeg som djævle.

 Vores kæmpe skål fyldt op med slik!! mmhh.

 Vores græskar ballon med paryk. Flot ik?

 TRICK OR TREAT!!!

Biografsalen.



Knus JEA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar