søndag den 23. oktober 2011

Jeg har fået mig en ny ven

Hvis I ikke allerede har set det på facebook, så tabte vi kun med 8 mål til Rusland i går (24-16), hvilket er PISSE godt. Vi var bedre end alle de mål, vi havde sat for kampen, dagen før! Jeg er mega stolt af at være en del af dette GB-hold. Jeg synes det er så fedt, at man kan se vores resultater af hård træning hver dag, i en kamp som denne. Og sikke en opbakning vi havde. Det er fantastisk at se at flere og flere begynder at interessere sig for håndbold :-) 

Ewa og Dorota klar til at smadre igennem i kampen mod russerne!! 

Kun få sekunder inden kampstart....

Udover en vildt god kamp i går, så skete der også noget andet godt. Jeg fik mig en ny god ven :-D En pige som hedder Josefine. Hun flyttede til London for en uges tid siden, og derfor kontaktede hun mig på facebook, da hun havde snakket med en af vores fælles veninder om, at jeg også boede herovre. Jeg inviterede hende til at komme og se vores kamp i går, og selvfølgelig mødte hun op. Jeg har været sammen med hende siden kampen igår og til for et par timer siden. (Vi sov endda i samme seng under samme dyne i nat, haha. UNDERLIGT, men så alligevel ikke). I dag tog vi til Camden Market for at shoppe lidt, men det blev dog ikke til så meget. Kun et hårelastik, et net og et par solbriller. Hvilket kun var godt for pengespungen!!Jeg synes allerede rigtig godt om hende og jeg kan godt lide at være i hendes selskab. Det er dejligt at have en dansk veninde man sommetider kan mødes med herovre. Hun skal muligvis også træne lidt med os, så det glæder jeg mig til. Vi spiller på samme position, så der bliver kamp til stregen Jose ;-)

 Min nye ven og jeg <3

JOOOOSE!!

Nu ligger jeg i min seng og slapper af. Jeg vil tidligt i seng i dag. Jeg er super træt efter nogle rigtig gode dage.. Forresten, nu er der virkelig ikke længe til, at jeg kommer hjem på weekend. Jeg kan simpelthen ikke vente. Jeg glæder mig så vanvittig meget til at se jer!!
Knus JEA.

2 kommentarer:

  1. Pas rigtig godt på Josse! Hun er en super skøn og dejlig pige :) Godt at høre at I har "fundet hinanden" derovre..

    Knus Christine Knudsen :)

    Ps: tillykke med resultatet mod Rusland :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Knudsen :-)
    Jeg lover dig, at jeg nok skal passe rigtig godt på hende!
    Håber alt er vel i DK?
    Knus.

    SvarSlet